Soutěž v roce 2025 probíhá ve třech navazujících kolech:
1. Registrace svatebních dodavatelů
Každý svatební dodavatel, který se chce soutěže zúčastnit, musí vyplnit svou registraci (zde je změna oproti přechozímu ročníku, kdy mohla veřejnost hlasovat i pro nepřihlášené dodavatele). Registrace i účast v soutěži je zdarma. Registraci je nutné provést nejpozději do 30. září 2025. Odkaz na registraci bude přidán.
=> Registrace dodavatelů končí 30.9.2025.
2. Hlasování veřejnosti
Veřejnost bude moci hlasovat pro přihlášené dodavatele na našem webu od října 2025. Sedm dodavatelů z každé kategorie, kteří získají nejvíce hlasů veřejnosti, postoupí do třetího kola soutěže.
=> Hlasování veřejnosti bude probíhat od začátku října do konce prosince 2025.
3. Hlasování poroty
Finalisty ze druhého kola bude hodnotit odborná porota, která je složena ze subjektů, které významně či dlouhodobě působí v českém svatebním odvětví - viz
Členové odborné poroty. Ta nakonec určí pořadí třech nejlepších profesionálů v každé
kategorii.
Vítězové
V každé kategorii budou vyhlášeni tři nejlepší svatební dodavatelé, kteří si dle veřejnosti a odborné poroty zaslouží svá ocenění. Vítězové budou moci užívat titul
Svatební profík roku 2025 své
kategorie a to ve všech propagačních materiálech, webových stránkách, sociálních sítích atd. Zároveň budou uvedeni na tomto webu v sekci
Výsledky jako nejlepší svatební dodavatelé roku.
=> Výsledky soutěže budou uvedeny ve druhé polovině ledna 2026.
Věříme, že toto tříkolové hlasování se zapojením veřejnosti i odborníků nalezne ty nejlepší profesionály z českého svatebního odvětví.
Více o soutěži si můžete přečíst na stránce O projektu. Kompletní pravidla soutěže najdete zde.